Veelgestelde vragen / FAQ


Ik wil graag een groter aantal afnemen of mijn logo op een zakje, kan dat?

Ja dat kan, stuurt u een mail naar info@demooistezakken.nl met uw wensen en u ontvangt z.s.m. een offerte van een van onze medewerkers.


Wat zijn de verzendkosten en levertijd?

Alle goederen op de website zijn op voorraad en worden binnen 48 uur verzonden met GLS. Voor orders onder de € 150,- excl. BTW bereken we € 10,- verzend- & handelingskosten. Orders boven de € 150,-- worden franco huis geleverd.


Zijn jullie gecertificeerd?
Ja, DeMoZa is in het bezit van het BRC certificaat.


Kan ik de zending ook in het buitenland laten leveren?

Ja dat kan, dit kan alleen niet via de webshop. Stuurt u uw bestelling naar info@demooistezakken.nl en wij regelen het voor u. Vrachtkosten voor zendingen naar het buitenland zijn op aanvraag.


Hoe kan ik betalen?
Via de webshop heeft u de mogelijk om te betalen via een bankoverschrijving of via iDEAL. Voor vaste zakelijke klanten is er de mogelijkheid om op rekening te betalen.


Ik heb verkeerd besteld kan ik iets ruilen?
Ja dat kan, mits de verpakking geopend is. Stuurt u binnen 14 dagen een mail naar info@demooistezakken.nl.


Waarom moet ik een account aanmaken en wat doen jullie met mijn gegevens?
Als u een bestelling plaatst dient u een account aan te maken. Wij doen niks met uw gegevens, deze gebruiken wij uitsluitend voor onze administratie. Wij hebben uw gegevens nodig voor het leveren van de goederen en het maken van een factuur. Tevens kunt u in uw account uw voorgaande bestellingen terugzien en uw facturen downloaden.

Is het mogelijk dat een vertegenwoordiger van DeMoZa bij mij langs komt?
Ja, dat is geen probleem. Stuurt u een mail naar info@demooistezakken.nl, of belt u ons en wij zullen een afspraak met u maken.


Is het mogelijk dat ik monsters ontvang?
Ja, dat is geen probleem. Stuurt u een mail en wij zullen enkele exemplaren van het artikel kosteloos naar u sturen.


Ik heb een vraag omtrent mijn betaling of een ontvangen betalingsherinnering, waar kan ik daarmee terecht?
Stuurt u een mail naar boekhouding@demoza.nl en u ontvangt z.s.m. een antwoord.